Keluarga Ku

Wednesday, September 29, 2010






















sekitar hari raya di opis........
ngan pren2 yang sihat2 sentiasa......................(ALHAMDULILLAH..SYUKUR)
dan nie adalah penyambut2 tetamu yang terpilih.....
kire yang paling cantik lah kami nie sbab dipilih....wakwkaaakka
nie karang mesti ader yang menjeleskan diri....hahahahhahaahha
aku tak kira yang penting ari tue...........................
*terlanggar bahu big boss...........gementar jantung....kaahakahahahahaahah
*jumpa si pencair liur ,,,,,,,,(ayat cover takut laki aku baca)...tapi tanya meq die tahu....
*YANG PALING PENTING AKU DATANG NGAN WARNA KALER TEMA............
MERAH MAK NGAH......
AKU bangun kul 5pagi sebab nak kasi blusher kat pipi aku............................
wakakakakakakakakakakakaka.
kalau nak make up cam miss melati pagi2 dengan buluan2....
ohhhh tak sangup....

No comments:

Post a Comment