Keluarga Ku

Wednesday, October 6, 2010

UNTUK KAWAN



Puisi Buat Kawan :
Kawan, kita menguntum bibit kemesraan,
Bersama menguyam kenangan,
Bersama membina impian,
Bersama menempuh cabaran..
Kawan, kita tak pernah hirau sesiapa,
Kau dan aku gembira bersama,
Tiada siapa bisa menghalang kita,
Sesungguhnya, kita di takdir untuk berjumpa..
Bersahabat.. dan berkongsi cerita,
Kerna kau adalah kawan yang tak mungkin ku lupa..
Kawan..Maafkan aku jika ada salahku..
Maafkan aku seakan mengapaikan mu..
Mungkin silapku..
Bukan salahmu..
Lalu maafkan aku..
Semoga kau akan beroleh kejayaan..
Di setiap persinggahan mu!



when we met...it was a LUCK...
when we talk..it was by CHANCE...
when we become friends..it was a DESTINY...
we are still friends..its a DECISION...
AND........

we will always be friends...thats a PROMISE!!!!!




Sahabat yang baik,apabila dipandang wajahnya..
membawa mengingati ALLAH.
Mendengarkan kata-katanya..
menambahkan ilmu.
Terlihat gerak gerinya..
meninggikan takut kepada ALLAH.
Berkawan dengannya..
berjuang ke jalan ALLAH..
(ni aku agak rasa tak der kawan cam nie nie, kalau tengok muka teringat sopink2 ader la...,muka gosip liar ker?hehhehehe)

1 comment:

  1. wawawawawa....bapak banyak en3 ko kali nehhh....
    kami bukan gosip liar la,lain yg liar ado laaaa......hahahahaha......

    ReplyDelete