Keluarga Ku

Wednesday, February 9, 2011

lepas afer that>>>>>>>>>>>>>>>

nak tengok pun dh rasa meluat...........uweekkkkkkkkkkkkkkkkkkk...........naper yerk...mungkin angin x nak tengok dtg lagi,,,,yup berpada coz aku pregnant....kat sini nak nyatakn busuk betul hati manusia itu takkala ini........................tapi tak per ada aku kisah apa hal kau.......tapi kisah gak sebab melakukan nya di depan aku......................menunjukkannya di depan aku................what the????????hei hei heihheeeeee zaman aku tu dh lama berlepas........................

ni aku tujukan lah pada perasaan kau tu yang nak show off everything walaupun tahi sembelit hitam...hah amik kau........

kau x delah hebat manapun....
x delah gagah sgtpun...
nak kata terer....
kura2 kat umah aku lagi terer naik pasu sendiri...........

sama jer kiter......
tak yah nak tunjuk itu ini...
kau ada...
aku lagi ader.............

tak perlu nak rasa kau baik...
kerana tak semua kebaikan itu harus dipamerkan..............................





1 comment:

  1. apa ni?????
    Kak Nurul Tag...
    http://nameeroslan.blogspot.com/2011/02/contest-senyum-paling-ceria-d.html

    ReplyDelete